bkvopreis.reismee.nl

Dag 2 Vergeten

We hebben zoveel beleeft op onze eerste dag dat ik nog dingen heb vergeten. De dag begon met de auto die zo stonk de avond ervoor. er was in het dorp een garage die ook voor europecar werkte. Fantastisch dus daar heen gereden. Een kleine ronde man die kwam kijken bij de auto. Zoon lief werdt erbij geroepen en die ging de moter uitlezen. Meneer vroeg waar wij vandaan kwamen. Holland, daar werdt hij enthousiast van. Dat was een fantastische land, daar viel wat te beleven, dat was hij wel geweest. Een mooie. Verteller dus wij luisteren hij vertellen.

Zoon lief was er inmiddels achter, wij dachten dat heet iets met de olie was maar dat was allemaal perfect, er zat geen AdBlue in de wagen. Compleet leeg zei hij. Een jerrycan vol erin gegooid en we rijden nog steeds.

Nadat Klaas al wat kilometers had gereden nam ik het stuur over. Nou echt ik had nog geen 10 km op IJslandse bodem gereden of werd aan de kant gezet door de politie/douane. Een dame die mijn rijbewijs graag wou zien. Wat we kwamen doen? En ze hakkelde wat in het Engels maar kwam er ook niet uit. Ze kwam niet helemaal uit haar woorden. En opeens zei ze ga maar door. Mijn mooie blauwe ogen waren te vertrouwen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!